'סלע אם' - יריד 'צבע טרי' 2020

'סלע אם' - יריד 'צבע טרי' 2020

"סלע אם"

הקולקציה המיוחדת לצבע טרי 2020 מתמקדת בקסמן של אבני חן, שכל אחת מהן היא עולם בזעיר אנפין, כמו כוכבים שנשרו מגלקסיה רחוקה. בשיתוף עם המוזיאון הגיאולוגי ברמת השרון יצאנו למסע אל בטן האדמה, ואנו מזמינים את הקהל לרדת לעומקן של האבנים הטובות, לראות אותן במצבן הגולמי ולאורך כל שלבי העיבוד – מסלע האם ועד לתכשיט. להתוודע לכוח המשיכה של אבני הגלם בעלות היופי הפראי ביותר. יחד עם התכשיטים שעיצבנו עבורן, הן ניצבות כפסלים מיניאטוריים.

בתהליך הזה החלטנו להקדיש מבט נוסף לאבני הגלם והתחלנו לראות בהן תכשיטים בפני עצמן. היופי הפראי יותר, האופי השונה והיחידני של כל אבן, מעניקים להן תכונות ומשמעות. אנחנו מתבוננים בהן ולוקחים צעד אחורה מעמדה מאוד צנועה, למול הכוח הטבעי אני מוצאת את עצמי בדילמה גדולה – כמה לגעת ולעבד את האבן.

האבנים האלה יוצגו כסדרה של תכשיטי כף יד, שמגיעים כל אחד עם אביזר הצבה שעשוי בצורפות כתכשיט, ויחד הם נראים כפסל מיניאטורי. כאשר האבן מוחזקת ביד, היא הופכת לתכשיט אחיזה (כמו קמע או שרשרת תפילה).

מה שמיוחד בזה היא התחושה – שזה משהו שמושך להחזיק בו ולחוש אותו ביד, ובאותה מידה יש בו יופי לעין המתבונן.

כל אבן כזו יש לה שתי "משפחות" שייכות:

האחת היא משפחת סלע האם שממנה היא באה, באותם גוונים ובדרגות עיבוד שונות

והשנייה היא סדרת תכשיטי האחיזה, שעשויים מאבנים שונות ויוצרים קשת של צבעים ותכונות,

 

אנשים שונים נמשכים לאבנים שונות

חדשות ואירועים נוספים

פגישה עם תיבת תכשיטים

פגישה עם תיבת תכשיטים

בסטודיו במושב היוגב פעם בשנה אנחנו מזמינים אתכם לסטודיו שלנו לפגישה עם תיבת תכשיטים - פגישה אישית בה נעבור יחד על אוסף התכשיטים הפרטי שלכם, נסדר, נמיין ונמליץ כיצד להפיק ממנו את המירב. מרכיבים יקרי ערך כמו מטבעות עתיקים ואבנים טובות נדע לאבחן, להפ...
"לאמא שלי היתה סיכת טווס"

"לאמא שלי היתה סיכת טווס"

קולקציה מיוחדת שעוסקת בתכשיט משפחתי לאמא שלי היתה סיכת טווס” היא קולקציה חדשה שעוסקת בפער בין הערך הכספי של התכשיט לבין מארג הרגשות שנבנה סביבו. במחשבה על צבירה לאורך זמן ועל חלוקה בין בני משפחה שונים.  "לאמא שלי היתה סיכת טווס"  "אחות שלי קיב...